15 August 2008

URARI... DE BINE

Rely Cristea, prietena mea, m-a rugat sa scriu ceva cu ocazia "bridal shower" pentru nora ei...

Mi-a spus soacra sa iti spun
Tot ce-n vers pot sa adun.
Dar in loc de inspiratie
M-a trecut o ...transpiratie.
Printre stropi de nadusala
M-am gindit...cu cita fala,
Azi iti dam camasi si cremuri...
Pentru...``speciale`` vremuri...
Si-am vazut poza, perfecta...
Eleganta si cocheta...
Si mi-am zis...ca...nu-i demult
Cind pe-aproape am trecut,
Noi, toate cucoanele...
Ce-am distrat saloanele...
Elegante, senzitive, zimbarete si sublime ;
Ieri purtam zorzoane, pene,
Astazi imbracam izmene...
Ieri frumoase, decoltate,
Astazi...bine-mpachetate!
Cureluse, decoratii, guleras, si-o posetuta...
Azi ma concentrez sa fie apa calda in ploscuta...
Cum s-a petrecut schimbarea?
Mintea, incetut, incearca
Sa-nteleaga - intrebarea...
..................
Numa ieri gindeam ca tine,
Numai ieri boboc de floare;
Astazi cit e ziulica,
Ma tot vait...ca cine moare...?
Ba de-un junghi, ba o migrena,
Ba cu ...partile dorsale...
Nici ca-mi pasa ca m-aude
Si ma stie lumea mare...


Hai sa-ti spun ceva de moda...
Draga mea...ce chinuiala...
Si cit timp...cita vinzoala...
Si suspine si sughituri...
Cite doruri ne-mplinite...
Cite sute ...prapadite...
Doar de-om arata mai bine
Decit...Domnul ne mai stie...
Moda, draga mea, in ani,
N-ontretii numa cu bani...
Ea se schimba, ca si noi...
De la ``petite``...la ``balsoi``...
Si de-ntrebi ``what size are you``...
Zic pe loc`` Ia ne znaiu``...
..............
Vreme trece, vreme vine...
Toate-s vechi si noua toate...
Eminescu stia bine...
Azi existi...
Si miine...poate...
.............
Astea sintem noi,
Tu insa...
Azi esti nalta si distinsa
Stringe numa gulerasul...
Miine...sortul si farasul...

No comments: