24 October 2008

Scrisoarea unui terorist arab trimis in Romania

.....................................................................
Scrisoarea cred ca a fost furata de la Posta Romana de cineva care avea nevoie de timbru...
....................................................................

Zalutam cu rezbekt, Jefu.

Aderizat la Romania cu bomba la valiza ascuns, tregut fara broblem control la aerobort. Pastrat dolar american blestemat, bentru construit aigea bomba, dat jumadate la taxi, jumate furat tigan din buzunar.

Indalnit frate Ahmed, batron magazin, ajudat la mine. Discutat cu el la cafenea plan bomba, consumat egler broaspat, intoxicat cu zalmonel, noi ajuns la sbital, doctor roman durut la partile dorsale, noi partile dorsale fok.

Jefu, gu bomba praf antrax nu putut facut la Romania , cineva furat antrax, deci ingercat plan bomba cu bum-bum...!

Mutat apartament frate Ahmed, adus mult frumos aminde de tara mia, fara apa la robinet, geamm sparte ca la Beirut , tigle kazut cap cind vind bate.

Urmarit PROTV emiziune explozia camion azotat, facut frica la mine. Astia romani are tupeu nu gluma ! Urgent trebuie recrutat, jefu ! Bomba cu azotat mare efect aveam...

Inderesat pilotat avion bentru lovit gladire la roman. Vazut delevizor, aparat zbor MIG brabusit singur in ogor la taran, plus taran roman stricat singur gladire, adormit beat , tigara abrinsa, murit soacra, facut chef mare la ei...

Draga Jefu, gineva furat la mine gas pastrat bentru bus la bomba, iar azeara, gind iesit cumbarat baclava, exblodat budelie la barter. Aicia la Romania , mult cretin!

Zbierat, zguibat la sin, facut be mine de frica !

Jefu, ma indorg acasa!

Asta romani nu are nevoie de terorism, face singur treaba

9 comments:

Anonymous said...

Rodicutzo!
Astam drebe so cobiez ji io ji so bun la io pe blog! Jer permiziune.

Rodica Botan said...

Ted, Jefule...
Zalutam cu rezbekt...altu ajudat la mine, eu ajudat la tine, good plan? Bomba nu fagut eu...luat de la ...posta Romana...timbru vrumos...

disa said...

hai ca m-ati binedispus cu "pasareasca" asta!

Rodica Botan said...

disa...borbeste vrubos...asta nu gluma la noi!!!

Lia said...

M-am prapadit de ras la scrisoarea aceasta. Am dat linkul si celor din lista mea pe mess.

Rodica Botan said...

Multumesc Lia...asa am ris si eu si inca rid oridecite ori o citesc...N-am scris-o eu ci am primit-o pe e-mail si am "tradus" vreo doua vorbe intr-o limba care sa poata fi citita pe blogul meu...
Daca cineva stie cine a scris scrisoarea asta...ii dau "timbru " inapoi... :)

Rodica Botan said...

Lia...am lasat ...am incercat sa las multe mesaje atit pe blogul tau cit si al sotului tau sa va multumesc atit pentru premiu cit si pentru linkul ce a fost lasat intre porumbei...dar n-am reusit sa las un mesaj inca...nu stiu de ce dar acolo la comentarii nu apare tot ce trebuie ca sa ia mesajul...
De aia am lasat mesaj aici sperind ca ai sa dai pe aici poate din intimplare sa vezi...

disa said...

Rodica, mi-am adus aminte de-o intamplare. Cand eram noi copii, mama ne-a invatat pasareasca ca sa putem vorbi cand aveam un secret, sa nu inteleaga soacra ei, care nu putea tine nimic secret. Dupa fiecare silaba punea o litera- sa zicem "p".
Stiu ca buni era suparata si zicea ca iar vorbim"chichirimichiri".
Asa si cu eroul scrisorii.

Rodica Botan said...

mi-aduc aminte si eu de pasareasca...dar la asta, se adauga mult umor ...cine a scris scrisoarea asta are simtul umorului bine dezvoltat?!