01 November 2011

CURS SPECIAL PENTRU FEMEI

Tema: Dezvoltarea funcţiunilor creierului la femeia modernă.
Scop: Participantele vor fi confruntate cu o experienţă fascinantă (folosirea creierului).
Conditii:Voinţa de a învăţa ceva nou (chiar dacă se va dovedi a fi ceva greu)
Durata:Brunete 1,5 luni fiecare modul
Roşcate 3 luni fiecare modul
Blonde 6 luni fiecare modul
Conţinut:Cursul conţine patru module.

Modulul I – Doar femeie
1. Acceptarea soartei - M-am născut femeie
2. Cunoaşterea locului de desfăşurare a vieţii – Bucătăria
3. Cum păstrez ordinea în poşeta? - Sub control strict
4. Cum fac cumpărături în mai puţin de 4 ore - Noţiuni elementare
5. Păstrarea limitelor - Cum mă machiez corect
6. Curs de programare I (toate categoriile): - Folosirea cuptorului cu microunde
7. Curs de programare II (numai brunetele şi roşcatele): - Videorecorderul

Modulul II - Automobilism
1. Ecuaţia cu o necunoscută - Automobilul
2. Exerciţii de dinamica grupului - Ce trebuie să fac când stăm în maşină
3. Parcarea, Partea I - Noţiuni elementare
4. Parcarea, Partea II – Manevre
5. O adevarată provocare - Frâna şi acceleraţia
6. Cutia de viteze - Descriere completă (pentru blonde numai cutia automată)
7. Semnalizări - Folosirea corectă a semnalizatorului
8. Noţiuni elementare de fizică - Corpuri în mişcare
9. Adevăruri optice - Luminile roşie, galbenă şi verde ale semaforului
10. Curs special - Parcarea în garaj
11. Ecuaţia cu mai multe necunoscute - Cutia de scule
12. Curs de supravieţuire I - Unde se află lumina de avarie
13. Curs de supravieţuire II - Schimbarea unui cauciuc
14. Curs de supravietuire III - Schimbarea mai multor cauciucuri (Da, este posibil!!)
15. Curs de supravieţuire IV - Verificarea cu succes a nivelului uleiului şi a apei

Modulul III – Tehnici şi metode
1. Noţiuni elementare - Nici o cucerire a tehnicii moderne nu mă va putea ridica la nivelul bărbatului
2. Vocabular I - Definitia cuvântului "DA". Corectarea exerciţiului "Eşti gata?"
3. Vocabular II - Definiţtia noţtiunii "Cinci Minute"
4. Sociologie - Fotbalul nu este un sport ci o religie.
5. Drept cetăţenesc şi morală I - Discuţiile bărbaţilor despre tema fotbal
6. Drept cetăţenesc şi morala II - A nu te amesteca niciodată în aceste discuţii
7. Cum evit întrebările inutile - De ex. "Mă iubesti?", "Sunt frumoasă?", "Am ceva special?"
8. Adevăruri zilnice I - Şi femeile râgâie, exerciţii în grup
9. Adevăruri zilnice II - Bărbieritul (curs intensiv pentru brunete), partea bărbătească a femeii
10. Comportamentul la cumpărături I - Cardul Visa, definirea noţiunii de limită de sumă
11. Comportamentul la cumparaturi II - Şi eu pot căra naveta de bere
12. De ce mama nu e binevenită la noi? - 1000 de studii de caz

Modulul IV
1. Telefonul - Când trebuie să inchid? Exerciţii de grup: 4 femei/telefon (nu uitaţi sacul de dormit)
2. Machiajul - Metamorfoza femeii
3. Terapie TV I - Şi fără telenovele se poate trăi!
4. Terapie TV II - Filmele de dragoste sunt pură ficţiune şi nu realitate
5. Eu şi corpul meu - Legea gravitaţiei
6. Oglinzile nu mint - Mă accept aşa cum sunt

2 comments:

Anonymous said...

Eu sunt satena vopsita blond. Cat o dura un modul pentru mine ? :)

Rodica Botan said...

Aduni si inmultesti si scazi pe urma ce ramine...apoi tine secret sa nu stie nimeni...?!