29 September 2009

JOHNY SI IONICA ...

Am auzit ca-s la moda pe bloguri conversatiile…Ionica Motanul American e asa de plictisit…
L-am pus pe messanger…si acuma miauna si toarce toata ziua…a facut deja un caier de atita tors…Ia sa tragem de fir sa vedem ce ghem iasa de acolo…Oooo...cred ca sta la taifas cu Johny Motanul Roman...
…………………
Ionica:…Johny? Esti pe computer?
Johny:…Mi-auuuu dat voie sa stau cu gherutele pe taste…
Ionica: Bun, ca eu mor de urit. Astia in tara asta sint la lucru tot timpul…N-am cu cine mieuna…aproape ca am uitat cum se miauna .
Johny: Asa iti trebuie! America ti-a trebuit…eu sint Miauropean…Noi stim sa mieunam mai bine ca voi.
Ionica :Miauropean? Sa caut pe internet…pe care planeta o fi oare? Mai Johny…tu tare chipes mai esti...mi se pare mie, sau semeni cu Hitler?!…
Johny: Nu mai spune…da de unde stii?
Ionica: Sint eu motan destept…de-acolo stiu…si-apoi m-am uitat pe internet…
Johny: Nu se poate…tu nu stii ce-nseamna destept…aia este o idee… si ideea trebe discutata…dezbatuta…desamblata…demolata…de-capitata…
Ionica: Hai sa o discutam atunci…
Johny:Nu se poate …tu nu stii sa discuti…nu-i asa usor de discutat…iti ia timp si eu n-am…
Ionica:Ce zici ca n-ai?
Johny: Timp…sint foarte ocupat!!!
Ionica: Ocupat? Cu ce?
Johny: Degeaba iti spun…ca nu poti pricepe…n-ai idee in cite proiecte sint angrenat…
Ionica: Proiecte? Si cind mai torci?
Johny:Eu nu torc…eu sint ocupat…tu nu poti sa intelegi; a cita oara sa-ti explic?
Ionica: …
Johny:Vezi? Eu umblu mult…Stapinul meu umbla cu mita-n sac…si eu sint mita aia…si sint umblata…si sint celebra…am mustata…
Ionica: Si eu am mustata…
Johny:…da, dar mustata ta nu e asa de ferchesa ca a mea ...si pe tine nu te poarta nimeni in sac tot timpul si nu esti cunoscut de nici o personalitate si nu te pun in reviste…Eu sint o Mita celebra…
Ionica: Posibil!!! Te-am auzit cum miauni…
Johny: Chiar? Ai aplaudat si tu?
Ionica: Nu…ca …m-ai adormit! Si nu-i stilul meu de mieunat…sa fiu sincer…m-a apucat…torsul…Nu cumva vrei sa mai mieuni odata?…Tare ma relaxeaza mieunatul tau…Sau hai sa mieunam impreuna….Miauuuuuuuuuuuuuuuu…MIAU, MIAU, MIAU…MIAUUUUUUUUUUU Schimba in Sol Major…zi si tu dupa mine…miauuuuuuuuuu
………………………
Johny: Motan tolomac!!! Degeaba i-am tot explicat…Mitele astea din America nu stiu sa poarte o discutie!!! Si ptiuuuu ce fals mai miauna…ca ma dor urechile…
Click!!!

No comments: