23 April 2010

DOR DE PARING...SI DE COPILARIE...


Mi-e dor de buna...mi-e dor de gistele ce mergeau la piriu sau la Jiu...mi-e dor sa merg dupa bureti...mi-e dor...
Mi-e dor sa stau pe marginea Jiului si sa aleg pietre rotunde, colorate...

Mi-e dor de scaunelul de la poarta...unde seara se intilneau femeile la facut cipca sau crosetat...sau desfacut vreun sfetar mai vechi...sau la cirpit de ciorapi...
Voi aveti ceva amintiri care sa semene cu poza asta?
Daca stati in tacere...o sa auziti...in gind...dangatul ...Vin vitele acasa. seara...

5 comments:

disa said...

... "femeile la facut cipca sau crosetat...sau desfacut vreun sfetar mai vechi...sau la cirpit de ciorapi..."
ce amintiri scumpe!
mi-e dor si mie de acele vremi care nu se vor mai intoarce niciodata.

disa said...

ce amintiri scumpe, Rodica! Mi-e dor si mie de acele vremi...

elena marin-alexe said...

Ei, draga Rodica, daca -ti este asa dor te astept in Romania. Sau mai bine spus: Hai acasa! In vizita bineanteles...sa-ti mai racoresti dorurile inimii.

Rodica Botan said...

Asa-i disa...nu se mai intorc...

Rodica Botan said...

O sa vin anul asta...pentru o saptamina...dupa 30 de ani...