06 June 2010

CITESTE TOT ARTICOLUL...MERITA!!!

Intre frati

Posted on June 4, 2010 by barzilaiendan
Ultima luna a fost ca un vis frumos dupa o zi urata.

Pe 15 Mai 2010 am fost invitat sa particip la o inmormantare din biserica romana adventista din Loma Linda. Prietenul meu Nicu Butoi, unul din cei mai calzi evanghelisti din cati am auzit vreodata, a facut totul ca sa ma simt bine in adunarea lor. M-am simtit ca “intre frati”.

La despartire, Nicu m-a intrebat daca poate conta pe rugaciunile mele. Pleca a doua zi dimineata la Oxford ca sa-si ia o diploma si era programat sa predice o jumatate de ora in cadrul solemnitatii de graduare. “Vreau sa-ti spun titlul si introducerea predicii, mi-a spus el. Titlul este: “Opriti trenul!” Introducerea va fi despre o intamplare din Roman, Romania. Eram in gara si inghetam de frig. M-am dus sa ma plimb putin ca sa nu inghet si am vazut statuia unui femei, ridicata chiar in fata garii. M-a facut curios si am facut mai tarziu cateva cercetari. Era statuia unei femei ortodoxe, Viorica Agarici, care s-a asezat pe sinele de cale ferate si n-a dat voie unui tren plin cu evrei sa plece din statie spre locul in care trebuiau executati. Era una din doamnele proeminente din oras, asa ca n-au dat-o la o parte cu forta. Eu cred ca au fost si multi ingeri acolo care i-au paralizat pe ceilalti. S-a vorbit cu regina, care, providential, era tocmai spre Roman, si prima doamna a tarii a intrebat-o ce vrea sa faca. Femeia i-a cerut apa, bandaje, mancare si tot ce trebuie ca sa mai poata salva pe cei ce ramasesera din cei opt mii de evrei dusi la exterminare. Regina a dat ordina ca tot orasul sa-i stea la dispozitie si gara s-a transformat intr-un spital urias. O femeie slaba a oprit un tren al groazei. Slabiciunea ei n-a contat pentru ca si-a pus nadejdea in puterea Dumnezeului evreilor.” (puteti citi amanunte aici)

“Asta vreau sa le spun la cei din Anglia. Vor fi acolo oameni influenti, copii de sefi de state. Vreau sa-i provoc la lucruri mari cu Dumnezeu.”

L-am ascultat cu uimire. Fusesem de zeci de ori in gara la Roman si nu stiam nimic despre statuia lui Viorica Agarici sau despre isprava ei formidabila. Tragic, romanii nu stiu nici pana astazi sa-si publice partile bune si frumoase...
Citeste restul de articol aici..
http://barzilaiendan.wordpress.com/2010/06/04/intre-frati/

4 comments:

AICISIACUMACOLOCURAND said...

Puiu Chibici si Ilie Puha - Mai ada Doamne acele vremuri din

http://www.youtube.com/watch?v=fV1d70QCKq8&feature=related

AICISIACUMACOLOCURAND said...

Articolul poate fi numit :CA IN CER-fara garduri si bariere,fara ziduri ,fara preconceptii si prejudecati!
Doar in prezenta si sub calauzirea Dumnezeirii in Persoana Duhului Sfant!

AICISIACUMACOLOCURAND said...

Ce bine-i printre voi
Traian Dorz
Ce bine-i printre voi iubitii
si dragii sufletului meu,
iubirea voastra-n mine arde
alaturi de-a lui Dumnezeu:
intai e-a Lui, apoi aproape
de ea mi-e dragostea de voi -
Hristos si voi mi-ati fost comoara
in lumea asta de noroi.

Fiti binecuvantati
surori iubite – si scumpi frati.

Ce bine-i printre voi iubitii
si scumpii vietii mele-ntregi,
de voi ma strang ale iubirii
in veci nebiruite legi:
de voi si de Hristos pe viata
si vesnicie sunt legat,
nimic nu va putea desparte
ce Dumnezeu a-mpreunat.

Ce bine-i langa voi cu lacrimi
ingenunchiati sa ne rugam
ce bine-i langa voi cand Sfantul
Cuvant ceresc il ascultam,
ce bine-i langa voi cand glasul
printre cantari ni-l impletim,
ce bine-i cand gandim ca-n ceruri
in veci n-o sa ne despartim.

Ce bine-i cand la despartire
sunt petrecut cu drag de voi,
ce bine-i cand iubirea voastra
ma-ntampina venind-napoi,
ce dulce e cu voi la munca
si ce usor cu voi la greu
cu voi e Dumnezeu in mine
si eu cu voi in Dumnezeu.

http://www.viatavesnica.ro/vezi-poezii/traian-dorz/1038/ce-bine-i-printre-voi

corina said...

Aicisiacumacolocurand O cantare extraordinara o cant acuma aici singura e tare duioasa!Domnul sa ne binecuvinteze pe toti ai lui !