30 September 2010

CIND 'OM MAI IMBATRINI...

Un domn in virsta, foarte bine imbracat, parul aranjat, un costum impecabil, o floare la butoniera si mirosiond a lavanda, aratind cum nu se poate mai bine, intra intr-un restaurant de mina intiia. La bar sta pe unul din scaune o doamna si ea mai in virsta. Domnul se indreapta catre bar, se asaza linga domana in virsta, comanda ceva de baut si o intreaba…

- Spune-mi te rog…nu stii cit de des vin pe aici?
………………………….
Un domn mai trecut prin ani… are probleme serioase cu auzul. S-a dus insa la doctor si acesta a reusit sa il ajute cu un aparat auditiv cu care omul nostru auzea perfect. Dupa o luna, batrinelul se reintoarse la doctor pentru o vizita si acesta ii spuse…

-Auzul tau e perfect acuma. Familia ta trebuie sa fie incintata ca auzi din nou, nu-i asa? lasa capul in jos zimbind strengareste…

- Pai…inca nu am spus nimic familiei. Stau numai si ascult la conversatiile lor. In ultima luna mi-am schimbat testamentul de trei ori…

………………………………..

6 comments:

Anonymous said...

Ce bine ca Domnul Isus nu Isi schimba testamentul asa ca stim exact ce avem de facut .Inainte ......

cherie said...

Mie mi-a placut povestea.
In ce priveste comentariul Anonymous,zic si eu ! Isus nu-si schimba testamentul dar nici surd nu este si la sfarsit, cand trage linia aduna si imparte ...
Si nu toti mostenesc imparatia...

Anonymous said...

Sti ca imi place mult la tine, usurinta cu care abordezi subiecte seriase dar si mai relaxante...
Carmen

Rodica Botan said...

absolut anonymous...Oromisiunile Lui Dumnezeu sint vesnice!!!

Rodica Botan said...

cherie...DUMNEZEU NE STIE INIMA...INAINTE DE A VORBI- AI DREPTATE; SOCOTEALA FINALA NU VA FI HAZLIE PENTRU UNII...

Rodica Botan said...

Carmen, ce m-as face daca n-as aborda si subiecte mai ...hazlii?
Eu sint o batrinica...simpatica ( imi place sa cred asta...)
:)