27 April 2011

CONCURS APRILIE 2011-A.Dama ( 3 )

Am auzit o marturie a unei fete, care povestea niste atrocitati, cum eu nu sunt in stare sa povestesc.
Marturia fetei mi-a amintit de felul in care pot fi reparati oamenii.


Am sa redau aici doar o frantura din marturie, desi ar fi muuuulte lucruri traite, pe care nimeni nu si le-ar putea inchipui ca adevarate. 

Fata vorbea despre mama ei, care fusese constant agresata fizic de sot. Chiar si cand era insarcinata, violenta fizica a continuat.

Dupa ce s-a nascut copilul, violenta nu a incetat. 

La un moment dat, temandu-se ca va fi ucis copilul, mama a incercat sa-si protejeze copilul de violenta tatalui, dar a lesinat si si-a pierdut cunostinta inainte ca el sa o loveasca.

Temandu-se ca a ucis-o, barbatul a incercat sa-i desclesteze gura cu o lingura de lemn, ca sa nu-si inghita limba, dar, fortand-o, i-a rupt toti dintii din gura.

Femeia aceasta a avut taria la un moment dat sa-si ia copilul in brate si sa plece de-acasa in lumea larga, lasandu-se in grija lui Dumnezeu.

Dupa multa vreme, participand la o evanghelizare, a inteles ca nu e suficient sa crezi in Dumnezeu, ci trebuie sa-L... traiesti.

Ea a decis ca va trai cum o invata Dumnezeu prin Duhul Sau.

A fost vindecata de bolile de care suferea, chiar la rugaciunea ei, fara sa fie alti lucratori care sa se roage pentru ea.

Dar cel mai surprinzator pentru mine a fost cand fata femeii a marturisit ca, dupa multi ani, s-a dus acasa si a vazut-o pe mama ei citind Biblia in romana. Mama ei facuse doar 4 clase, in rusa. Nu stia sa citeasca in romana.

Cand a intrebat-o cum poate citi Biblia, mama i-a spus fetei ca Duhul Sfant a invatat-o sa citeasca.

Fata s-a pocait si ea, vazand minunile care s-au intamplat cu mama ei.

Deci nu doar ca aceasta femeie a fost reparata (si fizic, dar mai ales spiritual), dar a si ajuns sa traiasca impreuna cu Dumnezeu lucruri noi, o viata cu adevarat noua.

Eu am scris doar o frantura din marturia fetei, insa am inteles din ea cat de adevarat e ca El repara oamenii si face toate lucrurile noi.

No comments: