27 April 2011

CONCURS APRILIE 2011- Batrina ( 5 )

Cand sa terminat al doilea razboi mondial m-am intors acasa doar cu mina stinga. Fata pe care am iubit-o m-a asteptat si ne-am casatorit. Am avut 5 copii dar eu am devenit un om rau,inchis si cel mai mare betiv al orasului. Dupa ce am irosit tot ce aveam, am intrat portar la o scoala unde eram tinut de mila caci eram mai mult beat decit treaz. Intr-o seara venind acasa , beat, in dreptul adunarii am fost oprit de un vecin ,pocait , care m-a luat de brat si m-a dus cu el in biserica . In timp ce pastorul predica ,eu comentam cu voce tare ,da ,da, sau nu ,nu. Cineva a zis: scoate-ti betivul acela din biserica ,dar pastorul i-a rugat sa-mi dea pace.Atunci am simtit ca Domnul Isus ma iubeste si vrea sa faca din mine un vas de cinste. Nu am mai baut alt vin decit cel de la cina Domnului. Am fost botezat si eu si sotia mea ,am invatat sa scriu cu mina stinga si pentruca atunci nu erau in rominia concordante, mi-am facut eu singur una. Am vestit mintuirea celor din familia mea si unii s-au intors la Domnul. Am fost o minune pentru cei care ma cunosteau. Cum ai reusit sa scapi de viciu?. Nu eu, Domnul m-a scapat , vino si tu sa-I vezi puterea. Asa obisnuia fratele Gavrila sa depuna marturie despre lucrarea Duhului in viata lui. Au trecut anii, mereu imi aduc aminte ca Domnul poate face lucruri marete cu vase slabe , ciubote strambe si oameni rai. Am vorbit azi cu nora lui ,o credincioasa , si am laudat pe Domnul pentru bunatatea Lui.

No comments: